Gildehuis Administraties

Carla van Zandvliet

In 1996 ben ik, na het afronden van de HEAO Bedrijfseconomie en diverse jaren werkervaring, mijn bedrijf Gildehuis Administraties begonnen. Inmiddels werk ik al bijna twintig jaar voor diverse tevreden klanten. Mijn werkwijze kenmerkt zich door de flexibele, persoonlijke aanpak. In overleg met de klant wordt bepaald wat voor de klant de beste manier is om de administratie bij te houden. Tevens wordt er gekeken naar de beste fiscale mogelijkheden. Zo kan de verzorging van de hele administratie en belastingaangiftes uit handen worden genomen, of houdt u zelf de administratie bij en verzorg ik de controle hiervan en het opstellen van de jaarrekening en aangifte. Ook voor particulieren worden vele belastingaangiftes en aanvragen voor toeslagen verwerkt. Door het volgen van opleidingen en cursussen en lezen van vakliteratuur blijf ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.

Schakel

Voor u als klant vind ik het belangrijk om in begrijpelijke taal te communiceren over administratieve werkzaamheden en belastingzaken. Hierbij wil ik graag de schakel zijn tussen u als de klant en de belastingdienst, waarbij zij in overleg met u de belastingzaken regelt van aangifte tot en met eventueel bezwaar en beroep.

Startende ondernemers

Daarnaast kunnen ook startende ondernemers terecht voor advies betreffende de start van hun onderneming. Als zelfstandig ondernemer begrijp ik als geen ander wat het betekent om een bedrijf te starten. Bij de start van de onderneming begeleid ik u graag door helderheid te scheppen in de hectische beginperiode, waarin de tijd wordt genomen om de administratieve werkzaamheden en belastingmogelijkheden van de onderneming toe te lichten. Wat Gildehuis Administraties precies voor u kan betekenen vindt u onder Dienstverlening voor ondernemers of Dienstverlening voor particulieren.

Neem vrijblijvend contact op.

Rijksstraatweg 344
2025 DP Haarlem
info@gildehuisadministraties.nl
023 5394940